Urejenost prometa v Občini Dravograd
Urejenost prometa v Občini Dravograd
31
Zaradi izjemnega pomena urejenosti prometa na vseh ravneh se je Občina Dravograd odločila oblikovati dolgoročno strategijo, ki bo promet obravnavala trajnostno in bo omogočila dvig kakovosti bivanja in zadrževanja v občini.
Občina je bila uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje operacij Celostne prometne strategije v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020 s projektom »Celostna prometna strategija Občine Dravograd« v višini 35.488,00 EUR (brez DDV). Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija v višini 85% iz Kohezijskega sklada.
Celostna prometna strategija (v nadaljevanju CPS) je strateški dokument, s katerim občina oriše učinkovito zaporedje ukrepov na področju hoje, kolesarjenja, javnega potniškega prometa in motoriziranega prometa. S pomočjo CPS želi občina vzpostaviti trajnostni prometni sistem, ki bo zagotavljal dostopnost delovnih mest in storitev za vse, odpravljal socialno izključenost vseh skupin prebivalcev s poudarkom na ranljivih udeležencih v družbi (invalidi, starejši, mladi, ekonomsko šibki) ter izboljšal kazalnike na področju onesnaževanja in prometne varnosti.
Proces priprave CPS bo trajal 1 leto in bo obsegal več sklopov, od analize stanja, oblikovanja scenarijev, identifikacije priložnosti, opredelitve prioritet, izbire ukrepov do sprejema CPS na Občinskem svetu Občine Dravograd. Sprejeti dokument bo tudi osnova za kandidiranje na razpisih s področja trajnostne mobilnosti, ki bodo objavljeni predvidoma v drugi polovici leta 2017.
Trenutno se priprava strategije nahaja v prvi fazi, ki je namenjena analizi stanja in oblikovanju scenarijev. V jesenskih mesecih bo k sodelovanju povabljena tudi širša javnost in ključni deležniki iz lokalnega okolja (predstavniki invalidov, starostnikov, društev, javnega prometa, vzgojno izobraževalnih ustanov, policije, redarstva...), ki bodo lahko skozi različne dogodke, kot so delavnice, javne razprave, ankete in intervjuje izrazili svoje mnenje in predloge o prometnih rešitvah v občini.
Pripravo CPS vodi ožja delovna skupina, ki je sestavljena iz predstavnikov zunanjih izvajalcev in občine. Vodja priprave je višji predavatelj mag. Sebastian Toplak iz Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru, prav tako pa so v pripravo vključene tudi druge institucije in posamezniki iz lokalnega okolja.
Občina je bila uspešna na javnem razpisu za sofinanciranje operacij Celostne prometne strategije v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020 s projektom »Celostna prometna strategija Občine Dravograd« v višini 35.488,00 EUR (brez DDV). Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija v višini 85% iz Kohezijskega sklada.
Celostna prometna strategija (v nadaljevanju CPS) je strateški dokument, s katerim občina oriše učinkovito zaporedje ukrepov na področju hoje, kolesarjenja, javnega potniškega prometa in motoriziranega prometa. S pomočjo CPS želi občina vzpostaviti trajnostni prometni sistem, ki bo zagotavljal dostopnost delovnih mest in storitev za vse, odpravljal socialno izključenost vseh skupin prebivalcev s poudarkom na ranljivih udeležencih v družbi (invalidi, starejši, mladi, ekonomsko šibki) ter izboljšal kazalnike na področju onesnaževanja in prometne varnosti.
Proces priprave CPS bo trajal 1 leto in bo obsegal več sklopov, od analize stanja, oblikovanja scenarijev, identifikacije priložnosti, opredelitve prioritet, izbire ukrepov do sprejema CPS na Občinskem svetu Občine Dravograd. Sprejeti dokument bo tudi osnova za kandidiranje na razpisih s področja trajnostne mobilnosti, ki bodo objavljeni predvidoma v drugi polovici leta 2017.
Trenutno se priprava strategije nahaja v prvi fazi, ki je namenjena analizi stanja in oblikovanju scenarijev. V jesenskih mesecih bo k sodelovanju povabljena tudi širša javnost in ključni deležniki iz lokalnega okolja (predstavniki invalidov, starostnikov, društev, javnega prometa, vzgojno izobraževalnih ustanov, policije, redarstva...), ki bodo lahko skozi različne dogodke, kot so delavnice, javne razprave, ankete in intervjuje izrazili svoje mnenje in predloge o prometnih rešitvah v občini.
Pripravo CPS vodi ožja delovna skupina, ki je sestavljena iz predstavnikov zunanjih izvajalcev in občine. Vodja priprave je višji predavatelj mag. Sebastian Toplak iz Fakultete za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo Univerze v Mariboru, prav tako pa so v pripravo vključene tudi druge institucije in posamezniki iz lokalnega okolja.